22 augusti 2011

Vink vink

Ah, fy så jag skäms, bloggtorka? Ja jag vet inte riktigt, men bloggen har blivit bortglömd den sista tiden. Förra veckan innebar jobb för mej och inskolning av barnen för Daniels del, och inskolningen har gått kanon, imorgon börjar allvaret, barnen ska väckas tidigt och lämnas på dagis 6.45 för en hel dag, spännande :) Jag går ner till 90% nästa vecka, låter inte så mycket men det blir 7-16 mån/tis, 7-14 ons/tor och 7-13 fredag.

I lördags hade Daniel sin 30 års fest, en mycket lyckad kväll med mycket skratt och dansande, vilket jag känner av i mina vader, herregud, inte visste jag att jag är så otränad?!! Lite lagom pinsamt, är ialla fall glad att jag slängde av mej klackarna, annars hade jag nog haft rejält mycket ondare :)
Återkommer med bilder från kvällen.

Pjuh...
Så trött jag är, blir nog en tidig kväll ikväll. Meja somnade kl 19 och Liam en stund efter kl 20, ska bli mycket spännande att se hur morgonens väckning blir, dom är ju inte direkt vana att stiga upp så tidigt utan sover oftast tills dom vaknar.

Inga kommentarer: