16 april 2011

Rastlös

Lördag morgon och jag känner mej enormt rastlös, igår fick jag mail om att paketet från Hemtex var skickat, då borde det komma i början av nästa vecka, men jag vill ha det NU, är sååå sugen på att fixa lite här hemma, både ute och inne. Funderar på om jag ska gå ut och ta bort resten av häcken på framsidan som vi började ta bort i somras, det ser verkligen helt galet ut just nu, hälften häck hälften ingenting, får vi bara ordning på det så ser framsidan ganska så skaplig ut. Visst blir man sugen på att fixa i trädgården nu när våren kommit? I veckan ska jag nog handla lite blommor och plantera i krukorna på framsidan, känns som alla på gatan gjort det utom vi, typ :)

Kommer ni ihåg att jag gjorde en VV beställning i veckan? Visade ju upp vad jag köpte, men det var visst lite mera ;) Så nu längtar jag både efter VV paket och Hemtex paket, då blir både barnen och vardagsrummet fint.


Inga kommentarer: