24 mars 2011

Proviva favoriter

Har ju blivit lite av en Proviva missbrukare sen min mage strulade, vilket den gjort igen dom senaste dagarna, men bara liiiiiite, slog faktiskt en signal till VC tidigare idag och fick prata med världens gulligaste, inte ofta man möts av en sån lyssnande och vänlig själ när man ringer dit minsann, hursom helst. Jag lämnade ju en massa prover för ett tag sen, fick aldrig några svar, men dom visade ingenting, men eftersom jag får ont emellanåt så måste det ju vara nåt lixom. Sköterskan jag pratade med idag tyckte det lät som magkatarr, så jag fortsätter med Proviva, lite äckel Zantac, äta mindre och oftare samt helst utesluta kaffe, HAAAAH?, jag MÅSTE ha mitt morgonkaffe, så enkelt är det. Hon tyckte ändå jag skulle prata med läkaren jag hade sist, och vet ni när hon hade telefontid?, den 24 APRIL...hmpf, det kallar jag service det.

Ialla fall...det jag ville få ut av detta inlägg var egentligen bara att visa vilka Proviva som blivit mina favoriter nu när jag testat alla :)

Inga kommentarer: