20 februari 2011

Underbara dag

Åh vilken underbar dag vi har haft idag, jag tror det är första dagen då jag verkligen njutit av vintern. Dagen spenderades på vårat lantställe "Moen", soligt, lagom kallt, vi eldade och grillade korv utomhus, jag som knappt gillar korv egentligen, men utomhus smakar det så bra. Under tiden jag och barnen var där med min familj och lite övrig släkt så var Daniel i Göteborg och köpte ny bil, ja han ville testa på det där med bil bytande ;), nu hoppas jag han håller sej nöjd ett tag. Och jag har fått tillbaka "min" bil så jag är också nöjd, tänk så mycket man kan uppskatta 2 extra dörrar när man åkt runt i en liten bil i 1 vecka.
Bjussar på lite härliga bilder från våran dag idag.
Barnen och deras morfar.



Barnen och min underbara mormor.

Inga kommentarer: