19 februari 2011

HEEEEJ!

Ledig sambo = dåligt bloggande. Dålig mage = dåligt bloggande.
Ja usch och fy, jag har inte mått bra. Min mage har verkligen bråkat med mej på alla möjliga konstiga sätt, jag har varit sååå trött, mått illa, varit totalt orkeslös och nästan fått panik över att jag inte mått bra. Igår var jag på VC, vet inte om jag blev så mycket klokare av det men jag fick ialla fall lämna en massa prover och blev rekommenderad att köpa Zantac vilket jag faktiskt tror han hjälpt, idag har jag mått helt ok, förutom att jag fortfarande är ganska trött.

Idag blev det två resor till Jkpg, först för att ääääntligen hämta bilen och sen blev det en tur till, hockey för mej och Daniel medans barnen var hos sin farmor. Imorgon blir det utemys på vårat "lantställe", korvgrillning och skidåkning :)

På måndag kommer nog bloggningen igång igen.
Nu vet ni ialla fall att vi lever :)
Hoppas ni har en riktigt mys lördagskväll.

Inga kommentarer: