9 februari 2011

Sugen

Nu börjar jag bli tatuering sugen igen, har varit lugnt sen jag gjorde den sista förra våren men nu börjar jag fundilera igen ;). Vet nog ungefär vad jag vill ha men inte riktigt vart, och givetvis ska jag bestämma mej helt innan jag sätter mej under nålen igen. Än så länge har jag 4 st, min första tatuering var Liam tatueringen, vilken jag ångrar lite idag, inte tatueringen i sej men typsnittet och lite sådär, den sitter ialla fall på vaden, och Meja sitter på andra, och Mejas fick ju samma utförande för att passa ihop med Liams...men nja, är inte helt 100 nöjd med dom, men jag funderar på att fylla på dom lite så att dom blir roligare. Min tredje tatuering är stjärnorna, 1 stor och 2 små, symboliserar darling och barnen. Min senaste gjorde jag som sagt förra våren, blommorna på ryggen, jag ÄLSKAR den, lika mycket nu som när jag gjorde den. Den blev verkligen precis som jag ville, trots att jag kom till tatueringen med en ganska luddig bild av hur den skulle se ut, färgerna och formen, resten fixade han.
Vad tycker du, tatueringar, najs eller bajs?

Inga kommentarer: