26 maj 2010

Solen skiner...

Vilken skillnad det är att vakna upp och solen skiner för fullt, igår tror jag knappt jag vaknade på hela dagen, sov-sega-sova. Idag har jag fått en hel del gjort, eller ja, ungefär så mycket man kan få gjort samtidigt som man ska se till att två små barn är nöjda :) Men en massa Tradera paket är packade = lite extra pengar på kontot, plockat in tvätt, tvättat och hängt upp ny, tagit en snabb dusch, dammat och nästa sak på min att göra lista är att städa iorning P&T:n som förhoppningsvis flyttar härifrån idag.
Igår ringde dom från 1klass, nya vagnen hade nyss blivit uppackad *yeeeeeaaaaj*. Vill så gärna hämta den idag men om P&T köparna kommer idag så blir det lite tajt, iså fall får jag vänta äääääända tills imorgon.

Ajust ja, en liten sötis klänning har jag klickat hem idag.
Finns i storlek 62-80 och kostar 299 kr, min köpte jag såklart från Småvi som är en favoritshop men SUPER service och kanon snabb leverans.

Inga kommentarer: