24 maj 2010

Ipren...

Ipren är väldigt bra att ha ibland, typ som idag. Har varit grusig i ögonen och snuvig i flera dagar, trodde det berodde på pollen men idag har jag kännt mej allmänt krasslig hela dagen. Ipren blev min räddning så nu mår jag lite bättre. Varpå detta Daniel fick åka till tandläkaren med Liam idag för 3 års kontroll, och hör och häpna, han GAPADE, det trodde jag aldrig skulle hända, verkade lixom som han bestämt sej redan innan han åkte hemifrån att inte gapa. Så att räkna tänderna var inget problem, 20 st friska små vita tänder har han minsann, dock så stannade undersökningen där, knacka på tänderna eller floura dom fick tandläkaren inte göra.
Imorgon bitti är det dags för ett besök hos Lekterapin på Ryhov, får se om vi kan bota vår "rädd för allt" kille. Och på tal om det, i fredags försvann hans kalufs, med våld, tyvärr, men vi kände oss tvugna nu när håret blivit sådär långt igen. När stormen lagt sej lite och vi var klara så gick han till spegeln och sa att han var fin i huvudet ;), och att det inte alls gjorde ont, bara killas :),sötfisen. Tänk om det hade låtit lika smidigt under tiden vi trimmade, nu snackar vi hysterisk, okontaktbar Liam.

Well well...denna veckan är veckan då vagnen ska komma, om allt går som jag vill så får jag ett samtal på tisdag att den finns för avhämtning, isf blir det vagnhämtning och shopping av ny garderob till MEJ på onsdag.
Tjuvstartade iof idag med att klicka hem 2 par leggings från Nelly som jag spanat in lääääänge, blir perfekta i sommar.

NU, sängen, den har ropat på mej länge men jag måste ju njuta av tystnaden av två små söta barn som sover först :)

Bjussar på en bild på finaste nyklippta sötfisen.

Inga kommentarer: