25 oktober 2012

Sexy by Sweden

Ja då kommer jag med mina vinterklädes inlägg igen. Jag som ju hade köpt allt?
Glömde dock bort mej själv.
Köpte en ny vinterjacka förra vintern, en röd, jag HATAR rött, så hur tänkte jag där? Jag gick runt och vantrivdes i den hela vintern, den var röd, den var för bred och den var för lång. Det är bara att inse, jag kan inte köpa längre jackor, med mina knappa 160 cm så blir jag ännu kortare med en längre jacka.
Så jag får inse att jag helt enkelt får frysa om rumpan om jag ska ha en jacka jag trivs i.

Jag körde på ett enkelt kort helt enkelt och beställde en ROSA jacka. Man får ju göra vad man kan för att stå ut under vintern, och det blir nog liiiiite roligare i en rosa jacka ;)
Jackan är från Sexy by Sweden.
Visste ni förresten att Sexy by Sweden är Bingo Rimérs märke?

Inga kommentarer: