23 oktober 2012

Didriksons Jarvis

Då var det dags igen. Trodde barnens vinter kläder var klara mej nu är den sista kompletteringen gjord.
Köpte en vinter jacka till Meja, tyckte jag tog till i storlek då jag beställde 104 men den sitter verkligen preciiiiis och funkar bara med en tunn tröja under, dessutom var den nog med fashion än funktion.
Har letat runt lite efter nåt annat och till slut blev det en Didriksons Jarvis jacka.
Även fast jag köpt overaller som ska användas i vinter så behövs ju en åka bil/shopping jacka också ;)
Nu hoppas jag att storleken blir bra och att den är lika fin som den ser ut på bild, ser ut att vara en riktigt fin rosa färg.
Och såklart betalade jag inte full pris, 200 kr i rabatt på denna :)

2 kommentarer:

Jossan sa...

Såå fin!!

Fanny sa...

Ja visst är den :)
Fick sms igår om att den var skickad så jag hoppas den kommer idag :)