5 juli 2012

Snart semester

Äntligen är den snart här.
SEMESTER!!!
6 timmars arbete imorgon sen är jag friiiiiiii i 4 veckor. Det måste vara den bästa dagen på hela året, den dagen då man stämplar ut för sista gången på ett tag. Och att dessutom dra iväg på semester dagen efter gör att man verkligen får semester direkt :)
På Lördag morgon bär det äntligen av till underbara Böda.
Har börjat packa barnens kläder idag, tvättkorgarna är tomma och jag tror jag har läget under kontroll. Det mesta är färdigt och ska bara ut i bil och husvagn.

Idag har vi även fått den gamla husvagnen såld, det var nog den segaste saken att sälja som jag har varit med om, flera veckor tog det, men när vi väl sänkte priset så började det ringa i telefonen och nyss så blev den såld, skönt att slippa ha den skräpandes framför huset.

Nu ska jag återgå till packandet.

Inga kommentarer: