18 maj 2012

Molo salg

Här är jag :)
Ligger lite lågt med bloggande just nu, blir tyvärr inte så högt prioriterat när man har typ tusen andra saker att göra :) Men titta ni in titt som tätt, tänk, rätt som det är så kanske det finns ett nytt inlägg :)

Igår var en galen dag i Köpenhamn och Molo salg, alltså det är så hysteriskt roligt, och knäppt, men mest roligt :) Tänk er själva, en stoooooor lokal fylld med Molosar och en massa shopping galna människor på det som sliter och gräver i allt :)
I entren får man varsin stor säck, sen är det bara att börja fylla, och inom en kort stund så var min säck så full att jag knappt orkade bära den, då är det dags att börja rensa, sittandes på golvet :) Allt man inte vill ha slänger man i en hög som sen en massa människor fort är och rotar i.
Vi var där inne från kl 10-16, med en liten paus för att sen gå in och handla upp pengarna som blev kvar från första rundan inne.
Jag är verkligen super nöjd med allt jag köpte, liiiiiite dåligt utbud i Liams storlek men nu var det faktiskt Meja som behövde mest kläder.

Slänger upp bilder på shoppingen senare under dagen.

Inga kommentarer: