1 maj 2012

Härliga långhelg

Åh vilken härlig lång helg vi har haft, mot slutet med riktigt härligt väder, nästan som en smak av sommaren :) Nu hoppas jag att våren är här.
I söndags följde jag och Liam med Daniel till Västerås i lastbilen. Man får ju passa på dom gångerna då man är ledig :)
4½ timmes lastbils åkande och Liam höll sej vaken nääääästan hela vägen men den sista biten så ville inte riktigt hans ögon längre, och inte mina heller ;) Åh vad det är underbart att ligga och sova i en lastbil :)
Så igår blev det en tripp på stan i Västerå för att sen åka hemåt igen vid 18 tiden, lite annorlunda sätt att spendera Valborg på kanske, men några brasor såg vi minsann ändå :)

Idag har vi som ni ser nedan varit på koutsläpp, sen fick det bli en härlig cykeltur för hela familjen, så skönt nu när Liam kan cykla på sin egen cykel brevid. För jag har väl berättat att han lärt sej cykla utan stödhjul? Tog ju bort dom förra våren men då blev cykeln bara liggandes, i ren princip så satte jag inte på dom igen eftersom jag tyckte att han kunde lära sej att cykla utan, men han ville verkligen inte. Tills för några veckor sen, 2 rundor på balanscykeln sen cyklade han iväg bara sådär. Så, till Meja blir det absolut inga stödhjul, jag förstår verkligen varför det blivit så poppis med balanscyklar.

Imorgon är det dags för jobb igen, känns lite halv konstigt då det känns typ som lördag eller nåt idag, fast det är tisdag, ja ja, en kort vecka blir det ialla fall. Hoppas ni haft en riktigt härlig och solig helg.

Inga kommentarer: