15 april 2012

Heeeeej

Heeeeeeej...
saknat mej?
Har fått en liten släng av den berömda blogg torkan ;)
Dagarna flyger iväg och jag hinner inte med nånting...typ.
Igår stod jag, mamma och moster på loppisen igen, gick lite sämre än sist men jag kom ialla fall hem med lite mindre saker, och några kronor rikare, trots att jag brände allt på shopping runda jag och mamma tog efteråt :) Ut med gammalt och in med nytt, eller? ;)
Men med årstids byten (även om det fortfarande är snor kallt), och storleks byten så behövs det fyllas på nu, speciellt i Mejas garderob.
Leggings, klänningar och kortärmat håller jag span på just nu.

Nu ska jag ta mej en kopp honungs vatten tillsammans med lite blogg läsande, näsan rinner och halsen irriterar en aning. Ge oss vår och värme nuuuuuuuu.

Inga kommentarer: