28 mars 2012

Oj så lång kvällen blev när barnen somnade så tidigt.
Nu är jag riktigt uttråkad, och trött, hade lätt kunnat  gå och lägga mej för 1 timma sen men, då missar jag ju BB, och det gäller att passa på och titta på det när jag kan :) Även fast det är pinsamt och jag fattar verkligen inte varför jag tittar, riktig dynga men, nånting gör att man fastnar i skiten.

Imorgon bitti så hoppas jag på att få väcka en gladare Meja, imorse var hon bedrövlig, herregud vilket liv det var, från väckning tills vi kom till dagis, en massa "problem" som uppstod därimellan. Fel kläder, hon skulle ha pyjamas, inga strumpor, fel skor, sen råkade jag ta på henne fel mössa. Sen skulle hon ta med alla hennes Pippi leksaker, då orkade jag inte bråka mer, men...jag sköt ju bara upp problemet, för väl på dagis skulle dom läggas uppe på hyllan och det var inte lätt, tro mej. Sen ville hon bära Liams keps till hans avdelning, men det ville inte Liam så då bröt han ihop. Ja ni hör ju :)

Liam hade ramlat i skogen och bitit sej rejält i tungan innan lunch idag så han hade varken kunnat äta maten eller mellanmål. Frågade honom innan vi åkte hem vad han ville äta för nåt, tänkte mej typ att vi skulle köpa nån yoghurt eller nåt men fick till svar: "Jag tror det går bra att äta glass mamma" Såklart fick han glass när vi kom hem :)

Inga kommentarer: