30 mars 2012

Fredagsmys

Lagom uttråkade så blev det tidigt fredagsmys idag, jag hade väl lite hopp om att barnen skulle somna efter det men dom höll sej vakna ett tag till. Liam somnade sittandes i soffan för nån timma sen och Meja somnade alldeles precis nyss.
Skönt.

Snart är det dags för mitt fredagsmys, lite BB, lite godis, lite chips och ett stooooort glas vatten :)
Misstänker att Daniel kommer hitta mej sovandes i soffan när han kommer hem med det bjuder jag på.
Ha ha, idag efter jobbet vart jag sååå trött, jag orkade verkligen inte göra nånting. Satte mej i soffan, och somnade, på typ 1 minut, tog mej en powernap på typ 15 minuter och den gjorde verkligen underverk.
Har nog aldrig förr varit så skönt att blunda en liten stund.

Sen bar det iväg till affären för att handla lite. Meja envisades med att ta med sej sin Pippi väska, hon ser ut som en liten tant när hon går runt med den på armen. Nåja...plötsligt var den BORTA. PANIK, då jag kom på att hennes älskade Pippi figurer plus det viktigaste, snuttisen låg där i. Sprang runt som en tok i affären och till slut hittade Liam den på golvet, hujhuj, vågar inte tänka på hur det hade gått om vi inte hade hittat den.
Nu soffläge, hoppas ni har en riktigt mysig fredagskväll.

Inga kommentarer: