20 februari 2012

Rastlös...uttråkad...hungrig...slö.
Jag brukar tänka att om barnen är sjuka, om man är hemma, DÅ ska jag passa på att få en massa gjort, sånt där man annars inte hinner med direkt, nu är den dagen kommen och jag har inte gjort ett skit, är helt förslöad och har ingen vidare lust att ta tag i nånting.
Måttligt uttråkad, och eftersom jag varit vaken sen kl 5.30 så lär denna dagen bli låååååång.
Och Liam då?
Jo han får finemang, så jag kan nog utesluta magsjuka eftersom han ätit och druckit hela förmiddagen, hade det varit magsjuka så borde han väl inte fått behålla nåt va?!

Barnen börjar bli raslösa dom också, lagom smidigt när vi är "sjuka", känns ju dumt att gå ut, men en liten tur ute på baksidan kanske vi kan ta? Hade varit så skönt att komma ut en liten stund.

Inga kommentarer: