29 februari 2012

Ikväll var det Meja som bestämt sej  för att inte sova. Hon går runt här och kramar sin Pippi docka. Liam somnade för flera timmar sen.
Förutom det faktum att barnen ska upp tidigt så gör det inte så mycket om ett utav barnen är vakna. En stund, ungefär tills dom tröttnat på att ligga stilla.
Sen blir det bara jobbigt, nu har Meja lagt den där jobbiga sidan till, hoppa i soffan och krångla, och när hon är trött så blir hon så KLUMPIG, funderar just nu på att slänga ut både soffbord och tv-bänk, innan det blir en blodig historia av det hela.

Eller...
så går vi och lägger oss?
Jag är ialla fall trött.

Imorgon är det redan torsdag igen.

Btw...nån som har nån åsikt om Fix skalkläder? Har hört många jämföra dom med Polarns, fast Fix är ju bra mycket billigare.
Har spanat runt lite på jackor. Först på Villervallas, jäääääätte fina men inte riktigt fullt så funktionsdugliga som jag vill ha dom, möjligtvis som "fin" jackor men inte till dagis, där ska det tåla bad i vattenpölar och mycket lek.
Fix har ju en vattenpelare på 10.000.
Börjar bli lite panik nu, våren har ju kommit på besök och vinteroverallerna börjar ju bli för varma nu ;)

1 kommentar:

Anna sa...

Här används FIX skalbyxor, och de är minst lika bra som polarns fast mycket bättre passform och mer slitstarka. Så jag rekommenderar FIX. Jackorna har jag aldrig testat. Bara för att jag tycker pop är snyggare :-)