20 februari 2012

Fy bubblan vilken dryg dag.
Okej att vara hemma med barn som är sjuka och förmodligen ligger i soffan och sover hela dagen, men vara hemma med som INTE är sjuka...det är drygt det.
Vet fortfarande inte vad det var imorse men sjuk är han då inte.

Åh vad det ska bli härligt att jobba imorgon :) Daniel är ledig annars hade jag kanske fått stanna hemma en dag till, men nu slipper jag det :)

Ajust ja...
Loppisen.
Klockan ringde vid 5, kl 6 åkte vi till stan, stod en stund i kylan och mörkret och köade med våra banankartonger. In och packa upp, folk började rota direkt. Hade kanske lite väl höga förhoppningar, sålde en del men inte riktigt så mycket som jag hade velat. Men herregud vad folk är snåla, 5-10 kr, mer ville dom absolut inte betala, även om det handlade om nya kläder, dyrare märkeskläder eller what so ever.
Men det var jätte roligt annars och det blir nog fler loppisar.
Men då ska jag bara ta med mej saker som jag tycker är ok att sälja för 5-10 kr, och inte ta med riktigt så mycket som jag gjorde denna gång, men det var första gången på loppis för mej.

Inga kommentarer: