19 februari 2012

Då var det söndags kväll igen, vart tog denna helgen vägen?
Idag har varit en ganska så slapp dag, lite plock och städ på morgonen, sen blev det våfflor hos mamma och pappa. Tyckte att Liam verkade lite slö imorse, inte sjuk men ja, inte riktigt sej själv.
Efter en liten stund hos mamma och pappa så somnade han på köks soffan, tyckte han kändes lite varm så vi lät honom sova, efter hans lilla tupplur på 1 timma så var han som han brukar igen. Vad sjutton var det? En hyper snabb liten sjukdom?

Läst precis att Försäkringskassan kallar Februari för Vabruari...ja jag säger det igen, PEPPAR, PEPPAR. Sen jag började jobba "på riktigt" i Augusti så har jag varit hemma 1 dag när Meja hade feber.
Helt otroligt. Varför är mina barn aldrig sjuka för? Speciellt med tanke på att vi verkligen är i riktiga sjukdoms tider nu och en massa olika sjukdomar har cirkulerat på dagis.
För säkerhets skull så säger jag det igen, PEPPAR PEPPAR.

Nu laddar vi för en ny vecka.

Inga kommentarer: