14 januari 2012

Eftersom våran soffa har en otroligt sövande effekt så fick jag byta till sittläge framför datorn en stund istället :) Känns ju ganska så normal att somna i soffan kl 20 men vad sjutton, det ÄR sömnmedel i den, jag är säker.
Trots ett högt socker intag så somnade jag, det är väl märkligt, om barnen får i sej socker så blir dom super speedade och jag blir tvärtom, jag somnar jag.
Har ni haft en fin lördag?
Vi har inte gjort så mycket, en tur till Lena för lite kaffe, bulle, målande och pusslande, en tur till Ica, laga mat, lördagsmysa (läs somna).
Imorgon hoppas jag på typ minst 10 grader + ute så man kan ta sej en promenad, jag fryser ihjäääääl, trots att det bara är nån minus så känns det som minst 10.

1 kommentar:

ENDENISE sa...

sv: härligt att du är med och tävlar :D kram