26 januari 2012

Det är väl märkligt...man kan längta som sjutton tills den där stunden kommer då man har tiden bara för sej själv, nu har barnen sovit i 3 timmar, är fortfarande hockey änka och nu är jag bara uttråkad. Jag har myst ner mej i soffan med en godis skål...förberett morgondagen...plockar iordning tvätten och haft min data stund, nu då?
Vad gjorde man innan man fick barn? När man slutade jobbet kl 16 och hade hela eftermiddagen/kvällen för sej själv att spendera hur man ville, var man uttråkad då också? Eller har jag helt enkelt vant mej vid ett helt tvärtemot liv?
Nåja...
Imorgon är det fredag, skriver som jag brukar, IGEN, herregud, jag förstår verkligen inte vart dagarna, veckorna tar vägen? Snart är det Februari och våren känns inte alls lika långt bort längre. Även om vi numera har vinter ute, snö och flera minus grader.

Snart kommer nog Daniel hem och då blir det Rederiet i sängen, sen soooooooooooooova :)

Inga kommentarer: