30 december 2011

Idag har jag varit riktigt duktig här hemma, det började med en välbehövlig fönsterputsning ;) och fortsatte sen med städning av kök, badrum och byte av sängkläder i alla sängar, alla tomtar åkte ner i lådan och granen åkte ut på altanen :)

När Daniel kom hem från jobbet så åkte vi till kompisar med barn och fikade, alldeles för länge sen vi sågs, men...nu MÅÅÅÅSTE jag ju bara ha en kaffemaskin, jisses vilken god latte som bjöds :)

Imorgon blir det nyårsfirande (nähä?), med goda vänner, UTAN barn, kommer kännas konstigt men samtidigt väldigt skönt, tänk att sitta och äta och dricka gott utan att bli störd, inget man är van vid precis, det kallas lyx mina vänner.

Hämtade ut GT paketet idag och jag känner mej ganska så nöjd med min nyårs outfit, lite lagom jag sådär, stod en lapp på leggingsen att dom skulle hanteras varsamt, hm?

Nu blir det lite blogg kik innan fredagsmyset, som idag är lite försenat p.ga hockey.

Inga kommentarer: