19 december 2011

5 dagar

5 dagar till julafton, är ni redo? Förutom min förkylning och det faktum att vi har några julklappar kvar att köpa så är vi redo. Lyx att fira julen borta, det spelar ju ingen roll hur det ser ut här hemma, eller jo, ni som känner mej vet att jag är ganska så ordningsam och lite halv pedant men ska man ha folk hemma så innebär det ju alltid en massa extra städning, helt i onödan egentligen för det blir ju stökigt lika fort igen. Julmat slipper vi också laga. Som ni också vet så är jag ju inte mycket för att stå i köket överhuvud taget men lite ischoklad får det nog bli, förra året gjorde jag med olika Marabou choklader, muuuums, polka och apelsin blev mina favoriter, så har du bara gjort med blockchoklad, testa Marabou choklad, sååå mycket godare, lite väl gott för dom brukar ta slut ganska så fort.

Tänkte just på en sak, det snurrar en maaaaassa tävlingar just nu, allt möjligt, presentkort, kläder osv...jag är med i varenda tävling jag hittar men vinner ALDRIG. Seriöst?, vad är oddsen för att jag nån gång ska vinna typ 1 miljon? Om jag inte ens kan vinna en tröja eller mössa.

Inga kommentarer: