22 november 2011

Sitter och tänker på den där godis biten jag är så grymt sugen på, fast det är även den där godis biten jag inte har...vaaaaaarför är jag alltid godis sugen för? Och speciellt på vardagarna, när helgen kommer och man "får" äta då är jag inte alls lika sugen, kanske just därför?

Barnen sover sen en stund tillbaka och jag sitter här och fnular på en sak, har ett presentkort att uttnyttja ;)...tror jag har bestämt mej nu, vad tror ni att det är?

Annars är jag som vanligt ganska så tom i skallen, jobba, hämta barn som absolut INTE vill åka hem trots att dom varit på dagis i 9 timmar, halv gnällig eftermiddag, nattning. Att det dessutom är mörkt redan innan jag stämplar ut från jobbet gör ju att man blir ännu segare. Btw...när tror ni vintern kommer? Än är det ju höst, funderar om dom där vinteroverallerna egentligen behövdes? :)

Nu ska jag fnula vidare, sen från det bli lite soffmys innan godnatt :)

Inga kommentarer: