3 november 2011

Hmpf

Alltså seriöst, mitt hår...herregud så mörkt det blev, inte för att jag var blond innan men ljus ialla fall, ser ut som jag fått på mej nån ful peruk typ *suck*, vet inte riktigt hur jag tänkte när jag valde färgen, mer än att den var snygg, men inte på mej. Bara så ni vet alltså :)

Har nyss kollat på Böda Sand på 5:an, inte för att det är nån bra serie egentligen, utan mest för att vi har tillbringat 2 somrar där, det är ju kul att minnas och längta tillbaka, och längta tills nästa sommar då vi återigen intar våra platser :)
Berättade för Liam att serien skulle börja idag igen, han blev eld och lågor, men sötfisen, han somnade i soffan typ 4 minuter innan det började.

Ja annars då? Typ som vanligt, veckorna går fort och imorgon är det fredag igen :)

Inga kommentarer: