8 november 2011

Aviiiiis

Sitter här och är sådär äckligt super avundsjuk på alla lyckliga pölsekärringar som åker på Molos lagersalg imorgon, jag vill med!!!!!!!!!! Blev av med min salg oskuld förra hösten då vi packade in oss i bilen typ mitt i natten och begav oss till Danmark, en galen dag med en massa Molo shopping. Alltså har man inte varit där så förstår man inte grejen, det är SÅ kul, och verkligen himmeln för Molo lovers :) En stor lokal full med en massa underbara kläder till bra priser. Vi kom dit tidigt och stod utanför i kö typ 1 timma, när det öppnar så får alla varsin stor säck där man kastar i alla kläder av intresse, sen sätter man sej i en ring på golvet och sorterar, det man inte vill ha slängs i en hög i mitten och sen ger man sej ut igen, eller betalar...går ut och går in igen :) Fast jag var lite sådär måttligt förvirrad sist och kom hem med dubbletter av typ 5 tröjor :)
Nåja...vad är väl en salg mot en dag på jobbet? *muttrar*
Men till våren, då SKA jag åka!!!

Inga kommentarer: