25 oktober 2011

Tudilooo

Här lunkar vardagen på, vakna, väcka barn, göra iordning oss, lämna barn på dagis, åka till jobbet, hämta barn på dagis, åka hem, varva ner lite, handla/städa, natta barn, soffhäng/datahäng, sova...osv :)
Imorgon är Daniel och barnen lediga och jag jobbar till 14. Annars händer det typ ingenting...hämtade ut den senast beställa overallen + mössa/vantar idag, Liam var för trött för att prova men nu hoppas jag ta mej sjutton det passar denna gång, annars ger jag upp.
På fredag ska Liam åka buss med dagis äääääända till andra sidan av byn och gå på en pjäs, snacka om att han blev exalterad när vi läste på lappen, nu räknar han ner dagarna så att det ska bli fredag.

Mja...jag har verkligen inget vettigt att skriva idag, och visst inte igår heller såg jag nu :) Så kan det gå.

Inga kommentarer: