9 oktober 2011

Sommarlängtan

Nej fy, jag tycker inte alls om hösten, visst det är fint ute men inte mycket mer än så, imorse var dessutom 2 minus, jag tycker inte om kylan, jag hatar att frysa och jag hatar alla kläder som ska på så fort man ska gå ut, och snart kommer ju vintern och då är det ännu mera kläder som ska på och jag kommer frysa ännu mera.
Sitter och kollar på kort från sommaren och längtar redan tills nästa sommar, sol och värme :)

Idag tog jag sovmorgon, inte för att jag var trött, mest för att jag var frusen och det var såå skönt att ligga kvar i sängen, kl 8.30 masade jag mej upp, barnen gick upp runt kl 7, skönt att dom börjar bli stora och klarar sej själva ganska bra :)

Nu har jag äntligen tagit tag i Liams ena garderob, en garderob fuuuuull med en massa för små kläder, i total oreda, nu är allt ihopvikt och det är ordning och reda.

Inga kommentarer: