28 oktober 2011

Friday

Lite färg i bloggen, kanske det blir roligare att blogga då? :) Men åh vad jag önskar att jag var duktig på sånt där och slapp använda dessa halv tråkiga mallar, nån som är duktig på att göra designer?

Nä nu måste jag sparka mej själv i arslet, hade tänkt vara sådär hyper aktiv efter jobbet men hittills har jag inte fått ett skit gjort, suttit och pillat på datorn typ...

Idag var Liam på en liten utflykt med dagis, dom skulle åka buss och titta på en pjäs/musikal, och ja, det var nog buss turen som var mest uppskattat :) Hade så gärna velat se synen när en massa 4-5 åringar ska åka buss :) Tänk så lite som behövs egentligen.

I eftermiddag blir det en tur till Jkpg, Meja måste ha vantar och så hade jag gärna velat ha varsitt fleece set till barnen, såg att dom hade en fleece overall på Maxi, kanske ska spana in den?

NÄ *spark i arslet* *out*

Inga kommentarer: