29 oktober 2011

Baksmällan 2

Har precis kollat på Baksmällan 2, men...mja, var den verkligen så bra/rolig? Jag tyckte inte alls den var rolig, faktiskt, eller är det jag som är tråkig? Eller är det för att jag hört för många "ÅÅÅH roligaste filmen på länge"? Nåja, nu behöver jag inte vänta på den längre iaf.

Ha ha, ni skulle sett Meja tidigare ikväll, snacka om trött tjej, satt med henne i knät och kollade på kort på datorn när hon plötsligt blir jätte tung, kollar på henne och hon sover, hämtar pjamas fort som sjutton och börjar ta på henne, då somnar hon igen på golvet, ställer henne upp och hon somnar ståendes, det såg ganska så roligt ut :) Så kan det gå när hon inte sovit nåt på dagen, men det blev en smidig nattning iaf :), nu blir det spännande att se hur länge hon sover imorgon, speciellt med tanke på att klockan ska vridas tillbaka en timma, glöm inte det :)

Imorgon är det dags för Liams skridsko skola, även jag och Daniel ska snöra på oss skridskor, ha ha, jag kan tänka mej att det blir riktigt underhållande, speciellt när Daniel entrar isen. Ha ha, ja nu ska jag inte vara alltför självsäker, jag har inte åkt skridskor på mååååånga år, däremot inlines och det är ju typ samma sak?! :)

Nu blir det sängen och Rederiet.

Inga kommentarer: