9 september 2011

...

Jag är fortfarande lika berörd över Stefan Livs bortgång...att man kan bli så berörd av nån man inte känner? Ändå sitter jag här med en stor klump i halsen. Allt är bara så tragiskt, mest tänker jag på hans fru och hans underbara pojkar...som inte längre har någon pappa. Jag tror deras pappa var deras stora idol, på alla sätt, ni vet sådär som pappor är. Tanken på att dom aldrig mera kommer träffa sin pappa är bara så fel och så orättvis.
Stefan och Anna var alldeles nygifta, kolla bara på denna filmen ifrån deras bröllop...så mycket glädje och kärlek. Och när bilderna där han busar med pojkarna i gräset kommer så blir klumpen i halsen ännu större.
Stefan och Annas bröllop

Imorgon skulle det vara HV dagen på Kinnarps Arena, istället så blir det Stefans dag, en tyst minut kommer hållas och hans tröja med nr 1 kommer hängas upp i taken. Jag tror det blir många tårar i Kinnarps Arena imorgon.
Jag tror det är sant som dom säger, Jönköping är inte längre sej likt, det ligger en dimma av sorg över hela staden.

Inga kommentarer: