24 augusti 2011

Mh...jag vet inte riktigt vad jag tycker om att ha börjat jobba längre, eller ja, själva jobbet är inget problem, inte att ha barnen på dagis heller, men eftermiddagarna? Hua säger jag bara. Och angående igår kväll, tror ni Liam somnade? Ja, visst somnade han, men alldeles för sent, och jag som trodde han skulle somna bums så fort pyjamasen åkte på, men oj så fel jag hade, han höll sej vaken några timmar till. Värst är nog när man räknat med att dom SKA somna i tid, och så gör dom inte det. Så idag är jag inställd på att ha Liam uppe tills jag går och lägger mej, sen får vi se :)

Dagis går ialla fall super bra, för båda, Liam älskar det och Meja verkar nöjd hon också.

Nu har jag fixat med dagens bestyr och förberett morgondagen i form av framplockning av kläder och sånt där, på morgonen ska det vara så lite som möjligt att göra.

Nu får det bli en kopp kaffe så jag håller mej vaken ialla fall en liten stund till :)

Inga kommentarer: