3 juli 2011

Gnällig dag

Ja idag har varit en riktigt gnällig dag, Liam som i princip alltid är på toppen humör har varit en riktig gnäll unge idag, fråga mej inte varför, det visste han själv inte heller, men gnällt har han gjort, i princip från morgon till kväll, några timmar hos mormor och morfar muntrade dock upp honom lite, kanske var han rastlös över att vara hemma? Men alltså...ibland måste man ju vara hemma, för att få nåt gjort menar jag, kanske har vi "skämt" bort våra barn med att flänga hit och dit? Nåja, idag fick vi en del gjort ialla fall, gräset klipptes, garaget som var fyllt av skräp, och då menar jag verkligen FYLLT, lastades i bilen och ska slängas, rensade igenom några skåp, och sen det där vanliga, tvätta, städa, plocka och plocka :)

Nu sover barnen sedan någon timme tillbaka, jag kikar runt på nätet och ska snart krypa ner i sängen och läsa färdigt Varför gråter inte Emma, bara några kapitel kvar nu, sen ska jag hugga in på nästa bok.
Imorgon hoppas jag på fint och soligt väder, skulle behöva bättra på brännan lite så jag inte skrämmer slag på folket på Böda :)

Inga kommentarer: