31 juli 2011

"Bara" 7 veckor kvar

Ja nu är det "bara" 7 veckor kvar tills Mejas nya vagn beräknas levereras, pust...fy bubblan vad jag hatar att vänta på saker, jag vill ha den precis NU! Och blir det några förseningar så blir jag tokig på riktigt.
Men oj så dött det verkar vara på sälja barnvagnar marknaden just nu, fått några halv seriösa mail på den ena vagnen men inget mer, lite chockad faktiskt, alla andra vagnar vi sålt har blivit sålda på bara någon dag.
Säkert att ingen behöver en Ozone eller Spider? ;)

Får dregla över bilder på den så länge :)

4 kommentarer:

emma sa...

Jag som trodde du förespråkade den vanliga scootern innan?!? :P

Fanny sa...

Jag? :)

emma sa...

Jaoo... har för mig du skrev att du hellre vill ha vanlig scooter då den var snyggare när jag velade om vilken? :-P o bättre i skog :-)

Fanny sa...

Mja fast jag har ändrat mej, har man vant sej vid svängbara framhjul så är allt annat super klumpigt.