7 juli 2011

7/7

Jag som tyckte jag började få ordning på allt här hemma, just nu känns allt som ett enda stort kaos, det enda jag har kontroll över är väl kläderna, allt är tvättat, nu ska jag bara börja med den jobbiga biten, välja vad som ska följa med :) Tänk om man kunde förutspå vädret till 100%, blir det sol och värme hela semestern ja då slipper man ju dra med alla regnkläder, stövlar, paraplyer, men nu ska verkligen allt med, tunna kläder, varma kläder, regnkläder, gummistövlar, sandaler, en drös med gympa dojjor och ja...ni fattar va? Dessutom ska allt detta packas in i en liten husvagn med typ 1 liten garderob *hmpf*, har iaf hittat en lösning till vårat "kläd problem", en massa backar att lägga allt i så att allt ligger på sin plats, jag hatar kaos, jag hatar kaos hemma...och ännu mer i en husvagn där det är allmänt trångt och jäkligt. Nog om det, det löser sej nog till slut :)

Funderar lite på hur jag ska göra med bloggandet under tiden vi är iväg, misstänker att jag knappt kommer ha tid till att blogga, men samtidigt känns det ju trist att bloggen ska vara tom i 11 dagar. Nån som vill gästblogga kanske? ;) Annars får ni helt enkelt nöja er med nåt inlägg då och då, den lilla datorn följer ju med.

Nu är det kväll, data för mej och Playstation för darling. Och Liam? Ja, han är vaken han, hans nya grej verkar vara att hålla låda fram till kl 23-24, får väl hoppas tröttheten kommer ikapp honom och att han somnar i tid...imorgon kanske.

Inga kommentarer: