27 juli 2011

27/7

Då var denna dagen snart slut, har varit ensam med barnen hela dagen, tusen tack för att solen och värmen kom tillbaka, allt blir lixom lite enklare och roligare när man kan vara ute. Jag fick mej äntligen en stund i solstolen, fönstrena på altanen är putsade...med lite hjälp från barnen, veti sjutton om det blev bättre men det är så roligt när dom försöker hjälpa till :) Fick mej ett ryck och rensade stenplattorna också, riktigt tråk göra men det blir så fint när det är gjort. Framåt eftermiddagen blev vi rastlösa och åkte till barnens farmor en sväng, lite kaffe, godis och bus med kusin så var barnen och jag nöjda igen :)
Barnen somnade utan problem även ikväll, båda somnade runt kl 20, känns som dom fortfarande tar igen sömn efter Ölands semestern.
Nu håller jag alla tummar jag kan för att det fortsätter vara fint väder så vi kan åka med husvagnen igen, just nu lutar det åt Hansagården i Falkenberg, nån som varit där?

Nu blir det snart sängen och Skilda Världar för min del.
Imorgon blir det syn check av Liam kl 12, inte glömma, inte glömma. Han gick inte riktigt igenom besiktningen på den försenade 4 års kontrollen men förhoppningsvis berodde det på att han hade blåslaget öga då.

Hoppas ni haft en härlig dag med massa sol och värme.

Inga kommentarer: