30 juni 2011

Sista Juni

Ja kära vänner, imorgon är det Juli minsann.
Åh vad jag älskar sommaren, speciellt sånna här dagar då man nyttjar värmen till max, först en tur till Sandsjön med Ida och alla barnen, hade det super trevligt. Och gissa vem som blivit värsta bad killen? Jo Liam. Äntligen verkar hans vatten rädsla ha försvunnit. Eftermiddagen tillbringade vi hos mamma och pappa med lite bakside häng och jordgubbs frossa. 

Nu är jag ny duschad och barnen snart i säng, ja ni kan ju gissa vad jag ska göra då? Måla :) Imorgon blir det jobb till 12 sen frisören, men varför får jag alltid ångest dagen innan klippning?, helt plötsligt vill jag inte alls klippa mej, även fast jag snabbt ångrar mej vid en blick i spegeln eller när jag ska försöka göra det iordning, och det behöver verkligen klippas, slitet är bara förnamnet :)

Inga kommentarer: