18 maj 2011

Ziperall

Nu kunde jag inte stå emot längre, en Ziperall är nu på väg till moi :) Det måste vara det fulaste men ändå det bekvämaste plagget man kan hitta, blir nog inga turer till Ica med denna, tänkt mest för hemmabruk och kanske under kyliga sommarkvällar i husvagnen? Vad tycker du, hiss eller diss, jag tycker både och :) Och såklart blev det en rosa, snyggaste färgen och dessutom den billigaste.

Btw, jag kunde inte motstå, bilen gick i raketfart till kiosken där 1 påse Polly och 10 st S godisar inhandlades ;) Nåja, det är ju trots att lillelördag. Nu ska jag bara få Daniel att avsluta sitt Playstation spelande så att jag kan inta soffan. Imorgon är det dags för jobb igen; läs semester ;)

2 kommentarer:

mina5ochjag sa...

AVIS=JAG!! =)

har varit nära o klicka hem denna typ 10000000 gånger.. senast idag!

få väl höra en recension om hur den är snart då;) ?

Fanny sa...

Hihi, jag har varit sugen länge men nu kunde jag inte hålla mej längre :) Bra pris på den rosa också ju.
Absolut, hoppas den dyker upp i lådan snart.