30 maj 2011

Trööööött

Som vanligt när jag jobbat så är jag nu trööööööött, 9 timmars jobb, några timmar hos mamma och pappa sen var den dagen över. Idag har vi ialla fall haft helt underbart väder, och ryktet säger att det blir ännu varmare nu framåt. Imorgon är jag ledig så då hoppas jag solen är framme så jag kan sätta mej i solstolen en stund, förmiddagen får bli ett besök på ÖF, enda dagen denna veckan vi kan gå dit, förra veckan blev det ingen dag eftersom jag jobbade alla ÖF:s öppna dagar, typsikt.
Sitter och försöker fundera ut hur vi ska spendera helgen, är så ruskigt sugen på att dra iväg med husvagnen men eftesom jag inte fick ledigt fredag så blir det isåfall fredag eftermiddag tills måndag, skulle vara sååå skönt att få komma iväg ett tag, och speciellt nu när det är fint väder. Nåja, vi får se hur det blir.
Hoppas ni haft en bra måndag, 1 dag till sen är det Juni minsann :)
Nu blir det sängen.

Inga kommentarer: