27 maj 2011

Nu har jag slängt upp lite flera auktioner på Tradera, men det finns fortfarande mängder kvar som ska ut. Kika gärna in på min auktioner, dom hittar du här. Jag ser verkligen ingen mening men att spara på allt, hör om folk som sparar precis vartenda klädesplagg, vad sjutton ska ni göra med allt? Jag har bara sparat det där allra första och minsta, eller ja...det finns några lådor nere i källaren som jag tänkte gå igenom nån gång. Annars sparar jag faktiskt inget utan säljer det mesta, är ju roligare att få pengar så man kan köpa nytt ju :) Man måste tänka ekonomiskt ;)
Hur gör du? Sparar, säljer, skänker?

Nåväl...jag skippade solningen, klockan sprang iväg och jag fastnade vid datorn, som vanligt. Jag, datorn och en skål med godis, roligare än så blir det nog inte denna fredagen, darling är på väg hemåt, stackarn får tillbringa sin fredagskväll i en lastbil istället för att umgås med mej :)
Imorgon blir det kalas för Daniels minsta bror DENNIS, som fyller 20 år IDAG! Grattis Dennis.
Hoppas ni har en riktigt härlig kväll.

Inga kommentarer: