25 maj 2011

Natti

Men åååh vad det är jobbigt att försöka gå och lägga sej när man inte är trött, men klockan ringer faktiskt 5.30 imorgon så jag borde verkligen gå och lägga mej nu, men...jag är inte trött, och njuter just nu alldeles för mycket av att sitta här i lugn och ro och spana runt lite. Barnen somnade i helt ok tid, trodde Liam skulle vara uppe länge idag men han somnade strax efter kl 20, dagar som denna då vi inte gjort så mycket brukar han vara ganska seg.
Eftersom klockan ringer 5.30 imorgon så är det alltså dags för jobb, 3:e och sista dagen för denna veckan, sen tar jag helg tills måndag nästa vecka då det blir 2 eller 3 dagars jobb.

Konstaterade just att det bara är 1 månad kvar tills midsommar...vart tog tiden vägen? Och så passar jag på att slänga in en önskan om fint väder då så vi kan ta en premiär tur med husvagnen.

Neh...nu får det bli sängen och lite tv tittande och hoppas att jag somnar.

Inga kommentarer: