26 maj 2011

Helg

Nu har jag tagit helg efter 3 dagars arbete denna vecka, åååh vad jag älskar att jobba halvtid, det är precis lagom, hinner både längta hem och längta till jobbet, känns som jag tar till vara på tiden mer nu när jag inte är ledig jämt lixom. Eftermiddagen spenderade vi hos mamma och pappa. Jag, mamma och Meja utforskade skogen och Liam hjälpte pappa att tvätta motorcykeln. Och nu är det inte långt kvar tills pappa drar iväg på sitt äventyr, han ska till USA och köra Route66 med motorcykel i 3 veckor, hur sjutton ska Liam klara sej utan sin morfar så länge?

Nu ger jag nog upp denna dagen, som jag trodde så var det nästintill omöjligt att somna igår kväll, men ikväll är jag trött.

Blev lite nostalgisk såhär framåt småtimmarna...titta vilken liten docka, jag kan inte förstå att Meja en gång var så liten.
Älskade bus Meja, när blev du så stor?

Inga kommentarer: