27 maj 2011

Färdigt!

Pjuh, här har det städats från morgon till kväll, så nu är större delen av huset rent och fint, resten får vi ta en annan dag för nu orkar jag verkligen inte mer, att man kan bli så slut av att städa? Dagen har väl varit sådär rolig för barnen, men å andra sidan är det väldigt sällan vi är hemma en hel dag så dom fick stå ut, en liten tur till Ica blev det ialla fall. När vi stod i kön så var det en tant bakom som Meja flörtade hej vilt med, varpå tanten säger; Ååååh vilka söta småsyskon du har :P Öh...jag är faktiskt deras mamma :) Jag tar det som en komplimang, tror jag?...
Nu väntar och hoppas jag på att barnen somnar snaaaaaaaart, jag är helt slut och i stort behov av lugn och ro. Liam jäspar och jäspar så jag tror...hoppas det inte är allt för långt bort, igår var han vaken till strax innan kl 22.

Återkommer lite senare :)

Inga kommentarer: