24 maj 2011

24/5

Jahopp, då var denna dagen snart slut. Idag har jag jobbat 7-16, hem en snabbis och sen åkte jag, mamma, lillebror och barnen till Jkpg, inget shoppat för min del, följde bara med som sällskap och därmed hade vi något att göra eftermiddag/kväll. Kom hem för en liten stund sen, Meja sover och jag hoppas Liam snart gör detsamma, nu vill jag ha lite lugn och ro innan jag också släcker mina blå, börjar kännas att jag varit upp sen strax efter kl 5.
Hoppas morgondagen bjuder på lite mer ok väder, idag har det inte varit nåt roligt väder, ingen fara när man jobbar i en fabrik men imorgon och jag ledig och vill därmed ha lite sol och uppehåll. Kan väl erkänna att jag är liiiiite smått avundsjuk på sambons syster med familj som i detta nu befinner sej på Gran Canaria. Jag får helt enkelt fortsätta längta tills vi åker till Böda, semestern närmar sej ju faktiskt, sakta men säkert.

Inga kommentarer: