20 april 2011

Så börjar denna dagen lida mot sitt slut, skööööönt, jag tror jag kommer somna ganska så gott ikväll, eller det måste jag göra, för imorgon ringer klockan strax innan 6 då blir det att avverka min enda arbetsdag denna veckan, sen tar vi lång helg :)Idag har varit en sån där mindre rolig dag, jag har mest kännt mej frustrerad hela dagen, tusen saker att göra men bara typ en sak som blev gjord, och det var väl fönster putsningen, men undantag för några fönster som jag hoppas bli rena imorgon.
Barnen har verkligen varit som hund och katt idag, det är dom iof nästan jämt men idag var en sån där dag då dom började bråka så fort dom möttes imorse, och sen fortsatte det. Gissa om jag längtar till den dagen då dom slutar bråka, om inte jämt så bara för några minuter ialla fall. Bråkar verkligen syskon såhär mycket? Jag menar...bråkar jämt? Dom kan verkligen inte vara i närheten av varandra, så fort dom är det så smäller det, och båda är likadana.
Nu sover dom ialla fall sen några timmar tillbaka och jag fick mej en välbehövlig promenad ensam med hunden, sååå härligt var det ute, dagens regnskur var verkligen skön, nu luktar det så gott ute.
Hoppas ni haft en bra dag.

Inga kommentarer: