25 april 2011

Grönt

När sjutton blev det så grönt ute? Jag hänger verkligen inte med, nyss var det bara grenar på träden och helt plötsligt är det alldeles grönt. Och vart tog våren vägen? Nu har vi ju sommar helt plötsligt, från vinteroverall till shorts och sandaler bara sådär, men jag ska inte klaga, jag äääälskar det, och barnen också. Igår fixade vi iordning lite på trädgården, den stora jordhögen spreds ut över baksidan och ni kan ju gissa hur barnen såg ut sen? :) Kvälls badet var oundvikligt.
Detta måste ha varit den bästa påsken på länge, har haft en så härlig helg och vi har även fått mycket gjore här hemma. Nu är det egentligen bara förråden och garaget som ska städas men inte har man lust att gå där nere och slita när det är såhär fint väder.

Nu ska jag strax ta och väcka familjen, som vanligt är det bara jag och Liam som vaknar innan kl 9 :) Idag blir det en tur till Jkpg, lite grejer till husvagnen som ska köpas, och dessutom behöver barnen solhattar.

Inga kommentarer: