16 mars 2011

Uppblåst

Kvällens kvällsmat bestående av våfflor med grädde och sylt var inget vidare, eller jo, gott var det men fy så uppblåst jag känner mej. Har varit helt ok i magen det sista, förutom dom dagarna jag överdoserat kaffe men nu börjar den protestera igen, hoppas det inte blir lika illa som sist bara.
Kvällen har varit lugn, både Liam och Meja somnade tidigt, jag trodde att jag skulle slippa hockey på tv då HV igår åkte ut men nog sjutton skulle Daniel titta på andra lag, men nu gav han upp så nu blir det Beck, sånna filmer man får passa på att se dom dagarna barnen somnar i tid :)
Får väl se hur långt in i filmen jag hänger med, mina ögon brukar börja bråka med mej när jag sätter (läs lägger) mej i soffan ;)

Imorgon fyller Liam år så dagen är hans. Har plockat fram lite paket han får öppna på morgonen, middagen får han bestämma, och då blir det troligtvis pommes och korv, som för övrigt INTE är min favoriträtt direkt. Sen ska det handlas och förberedas för kalas nr 1 av 2.

Hoppas ni har en riktigt mysig måndag...öh, lördag...öh onsdagskväll!

Inga kommentarer: