26 mars 2011

Snart godnatt

Lugnt med inläggen idag, men efter att ha plöjt igenom alla bloggar jag följer så har jag konstaterat att det helt enkelt blir så på helgen :)
Vi har haft en mysig dag, våfflor hos Lena för att sen åka till mamma och pappa som bjöd på tacos. Jag, mamma och Liam åkte till Ica för att handla, herregud vad skumt det var att åka iväg utan Meja, flera gånger tittade jag mej runt och undrade vart sjutton hon var, så ofta är jag utan henne :) Men som sagt, tacos blev det och sen lite choklad ätande i soffan, det är så mysigt att vara med familjen sådär, ibland kan jag verkligen sakna att bo där hemma, även fast jag säkert inte uppskattade det när jag gjorde det :) Kanske skulle fråga om vi fick sova  där en natt allihopa? ;)
Väl hemma igen så var klockan 20.30 och barnen var sååå trötta, båda somnade som stockar i sina sängar och sen dess har det varit tyst. Strax ska jag göra detsamma, börjar bli rejält trött nu och inatt blir det ju 1 timmes mindre sömn, ska bli intressant att se hur dags barnen vaknar imorgon.
Hoppas ni haft en riktigt mysig lördag.

Inga kommentarer: