17 mars 2011

Skryt

Ja jag måste bara skryta lite.
Bakade ju egna maränger idag, har fått för mej att det är jätte svårt men jag tycker det gick ganska så smidigt, men OJ så goda dom blev, nu kommer jag absolut aldrig mera köpa färdiga. Och dom fick bra betyg av gästerna, min mormor som är en riktig "baktant" blev imponerad och frågade hur jag hade gjort, hon som typ gör världens godaste maränger ;)

Nu är det ialla fall kalasat färdigt för idag, Liam fick en massa fina presenter, och en sak är säker, nu kan han måla, måla och måla lite till ;)
Nästa kalas, det "stora" kalaset blir på lördag. Men det kändes verkligen bra att vi firade idag, för i år är första gången har verkligen varit medveten om att han fyller år och han har svävat på moln hela dagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fanny, kan du inte lägga ut receptet på marängerna! Kramar